Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Niekas nepasikeis



Rugpjūčio 24 d. radijo laidoje "Atsibusk su Vyteniu" vedėjas V. Sinkevičius pateikė naujausios informacijos iš pramogų pasaulio, kur dominavo temos vienaip ar kitaip susijusios su fekalijomis, t.y. kalbėta apie aukcioną, kuriame parduodamas J. Lennono klozetas, taip pat apie E. Ostapenkos pomėgį šlapintis namo laiptinėje.

Po šios SVARBIOS informacijos (laida yra pramoginio pobūdžio, tad tikrai nekritikuoju jos turinio) V. Sinkevičius baigdamas laikraščių apžvalgą pasakė:

"Nors dar yra likę nemažai informacijos iš politikos ir ekonomikos pasaulio, tačiau, kalbėsi apie tai ar ne, NIEKAS nuo to NEPASIKEIS."

Mintis "NIEKAS NEPASIKEIS" puikiausiai iliustruoja šiandieninį mūsų šalies piliečių požiūrį į politiką ir galimybę labiau įtakoti pasikeitimus savo gyvenimuose patiems, nelaukiant kažkokios stebuklingos rankos mosto iš aukščiau.

Galvojant apie tai kas pasakyta, iš atminties labirintų išnyra Z. Norkaus knyga "Kokia demokratija, koks kapitalizmas?".

Joje autorius pateikia tarptautinio lyginamojo anketinio tyrimo, atlikto 1990 metais ir vokiečių sociologės K. Mattusch tyrimo įžvalgas, kuriose atsispindi Baltijos regiono žmonių vertybių tyrimo rezultatai.

K. Mattusch tyrimai atskleidė, jog lietuviai nepaisant sovietinio laikotarpio išliko labai religingi, šeimos santykiuose vadovaujasi tradicinėmis vertybėmis, bendruomenei kelia aukštus lygybės reikalavimus, TIKI, kad MAŽAI GALI, ką PASIEKTI SAVO JĖGOMIS, taip pat MAŽAI GALI ĮTAKOTI VALDŽIOS PRIIMAMUS SPRENDIMUS.

Kontrastui pateikiama Estija. K. Mattusch mano, kad Estai yra labiau sekuliarizuoti, ne taip tradiciškai supranta šeimos vaidmenis, rodo autonomišką, individualistinį ir į laimėjimą orientuotą gyvenimo būdą, labiau palaiko kapitalistines ir diferenciacijos idėjas.

Trumpai tariant Z. Norkaus knygoje pateiktos idėjos suponuoja į tai, kad dėl mūsų katalikiškos, tradicinės, kaimiškos kultūros poveikio mes manome, jog mažai, ką galime pasiekti savo jėgomis.

Todėl žodžiai NIEKAS NEPASIKEIS mums tampa artimi ir savi.

Komentarai



  1. Vũ Văn Minh Quang cất tiếng nói:

    - Ta cùng với Nhạc Thành có chuyện cần nói, con đi trước đi.

    - vâng.

    Yến Hiểu Kỳ cất tiếng nói rồi rời khỏi căn phòng ạc Thành, tên tiểu tử ngươi thật ngoađồng tâm
    game mu
    cho thuê nhà trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhac san cuc manh
    số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn pháp luật
    dịch vụ thành lập công ty
    http://we-cooking.com/
    chém gió
    n độc, Hắc Ưng đã bị ngươi đánh cho trọng thương.

    Vũ Văn Minh Quang cất tiếng nói với Nhạc Thành.

    - Nhưng bọn họ đã dùng toàn lực, tại hạ vẫn chưa dùng toàn lực.

    Nhạc Thành cất tiếng nói, ý là Hắc Ưng muốn lấy mạng của hắn nhưng hắn đánh bị thương đã là nể tình.

    Kết cục này là bọn họ tự tìm tới.

    Vũ Văn Minh Quang nghe thấy lời nói của Nhạc Thành thì sắc mặt biến đổi sau đó lập tức nói:

    - Ta biết rõ trong lòng ngươi có một số bất mãn, như vậy cũng tốt, ít nhất Hắc Ưng, Bạch Ưng sau này cũng không dám không coi ai ra gì.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ar Google yra Dievas?

Skaitant M. Fraser ir S. Dutta knyga "Mano virtualieji aš. Kaip socialiniai tinklai keičią gyvenimą, darbą ir pasaulį" į akis krito viena D. Coupland citata. Štai ką atsakė D. Coupland, kibernetinių romanų rašytojas, į klausimą "Ar Google yra Dievas?". "Ne tiek pats Google, bet tai, kaip jūs jaučiatės po ilgo intensyvaus naudojimusi juo. Staiga jūs žinote atsakymus į bet kokį klausimą... Būtent toks turėtų būti Dievas: visažinis." Manau, kad tai gan įdomi įžvalga, tiesa, tai tikrai nereiškia, kad siūlau pradėti TIKĖTI į GOOGLE!

Varnas varnui akies nekerta

Kažkam, galbūt, ką pasakysiu, nepatiks, gal net supykdys, bet abejingu likti nenoriu ir negaliu. Puikiai suprantu, kad dėstydamas savo mintis šiuo klausimu galiu sau tik pakenkti. Tačiau ko verta yra mūsų valstybė jei prarandi galimybę išsakyti tai ką galvoji, ar jei matai, jog kažkas vyksta ne taip, tačiau visi lieka abejingi. Istorija susijusi su Tarybos narių lankomumu ir jų pareigų atlikimu. Praėjusių metu pabaigoje Etikos komisijai vadovaudamasis Tarybos Reglamento 185 punktu: „Etikos komisija nustačiusi, kad Tarybos narys per mėnesį praleido daugiau kaip vieną Tarybos posėdį ir nepranešė Sekretoriatui apie nedalyvavimo priežastį, analizuoja šio Tarybos nario nedalyvavimo priežastis ir Tarybai pateikia išvadas“, pateikiau Tarybos narių posėdžių ir komitetų lankomumą. Etikos komisija atsižvelgdama į gautus lankomumo duomenis pradėjo tyrimą dėl vieno Tarybos nario, kuris iš 2012 metais vykusių 13 Šiaulių miesto Tarybos posėdžių praleido daugiau kaip pusę – 7. Šešis iš jų pral...

Pirmasis įvartis

Rugpjūčio 7 dieną Radviliškio miesto stadione startavo antrasis II Vakarų zonos futbolo čempionato ratas. Šiaulių "Juventa-99" susitiko su Telšių "Masčiu". Pergale rezultatu 2-0 iškovojo šiauliečiai. Šios rungtynės asmeniškai įsimintinos tuo, kad pagaliau pavyko asmeniškai pasižymėti. Tai buvo PIRMASIS įvartis vilkint "Juventos-99" marškinėlius. Nepaisant to, kad komandoje žaidžiu jau 2 sezoną. Jau buvau bepradedąs galvoti, jog man niekada nepavyks pasižymėti vilkint šios komandos raudonus marškinėlius. Nesigiriant pasigirsiu, jog įmuštas įvartis buvo išties gražus. Kalbant futbolo žargonu, kamuolys tiesiog prilipo prie kojos ir paleistas maždaug iš 18 metrų pasiekė savo tikslą. Kalbant apie rungtynes, visiškai subjektyvia mano nuomone, mes tikrai nusipelnėme pergalės, nes kontroliavome aikštės vidurį, gynyba varžovams neleido sukurti pavojingų momentų (neskaitant vieno pavojingo telšiškių atlikto standartinio baudinio), o patys ilgai kontroliavome kamuol...