
Dar tik lapkričio mėnesio pradžia, tačiau jau galima užuosti artėjančių didžiausių metų švenčių aidus ir atgarsius.
Atgarsiai pirmiausiai sklinda iš TV ekranų, kur pastaruoju metu ypač padaugėjų reklaminių intarpų kviečiančių įsigyti naujausių žaislų.
Prekybininkai tikrai nėra kvaili ir jau seniai suprato, kad raktas į žmonių pinigines dažniausiai paslėptas pastarųjų atžalų troškimuose, kurie deja dažnai yra dirbtinai suformuojami gudriųjų reklamos specialistų.
Puikiausias to pavyzdys buvo jau ne karta viešojoje erdvėje aptarinėtas "Maximos" rinkodaros sprendimas dalinti "nemokamus" žaislinius kamuoliukus.
Tad tėveliai saugokitės, nes masalas Jūsų vaikams jau užmestos, kitaip sakant spąstai jūsų piniginėms jau parengti.
Komentarai
Rašyti komentarą